Jag säger nej (eller önskar att jag gjorde det)

Jag sitter själv i receptionen idag igen. Jag gjorde det i fredags mellan 08:00-15:30 och då kom Adecco hit med lunch eftersom jag inte har någon möjlighet till rast. Eller att typ gå på toaletten eller så. Men idag hann dem inte åka hit med mat. Så jag sitter 08:00-16:00 utan lunch eller kisspaus. Eller okej, jag kastade i mig lite paj på 5 minuter när vd-sekreteraren var snäll och tog samtalen. Så jag överlever ju.
Men jag är lite irriterad, märks det?

..och så samtalen på det, herre gud. Är hela den svenska befolkning född med talfel och inkomptens vad det gäller att framföra ärenden?

"Ja hej jag skulle vilja ställa en liten fråga, eller ja så liten och liten är den väl kanske inte he he.. Det är alltså så att ja...."

Kom till saken, kom till saken!

Kommentarer
Postat av: Katta

har du trillat ner i ett hååååål eller??!! :P

2008-11-03 @ 16:02:50
URL: http://kattipatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0