Att smeka in den

Läste en blogg som heter Citykillen idag. Tror att den skrivs av någon medioker stureplan-wannabe, men den var ändå rätt roande.

Såhär skriver gossen:
"Jag vill förövrigt ligga, vilker jag nog kommer att få vänta på eftersom min dejt bor på annat håll under sommaren. Undrar om jag är otrogen om jag skulle smeka in den någon annanstans?"

Av någon anledning tilltalades jag av uttrycket att smeka in den, det låter så jävla bra.

Jag skulle nog behöva smeka in den, snarast!, annars kommer jag att bli knäpp...


här var det livat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli insmekt menar du kanske?+

2008-07-21 @ 15:08:26
Postat av: Taylor

Jo, vid närmare eftertanke. Jag glömmer bort att jag är tjej ibland.

2008-07-24 @ 11:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0