En liten insats

Det slog mig häromdagen att jag ju ska åka till Roskilde om bara ett par dagar. Har jag ordnat med någonting? Nope. Och planerings/kontrollfreak som jag är fick jag lite panikångest.

Så nu är kalender fylld med små förberedande aktiviteter - typ låna ryggsäck av Jonas, hämta tält och sovattiraljer i Årsta, tvätta kläder, köpa våtservetter och tubost m.m. Ja, och så har vi tydligen mexicotema i campet så poncho och sombrero bör införskaffas, var man nu hittar det....
Är det obligatoriskt att dricka tequila då också? För i sådana fall lär jag inte komma ihåg mycket av denna resa.

Jag kollade även upp spelschema och försökte sammanställa en liten lista:

THURSDAY 03.07.2008
22:00-Orange-RADIOHEAD
22:30-Arena-THE HELLACOPTERS
22:30-Pavilion-SÄKERT!

FRIDAY 04.07.2008
14:00-Odeon-KATE NASH
19:30-Orange-KINGS OF LEON
22:00-Cosmopol-ROBYN
00:00-Astoria-FEDDE LE GRAND & FRIENDS
01:00-Orange-THE STREETS
03:00-Pavilion-FAMILJEN

SATURDAY 05.07.2008
14:30-Odeon-JOSÉ GONZÁLEZ
23:00-Odeon-LYKKE LI
01:00-Orange-THE CHEMICAL BROTHERS

SUNDAY 06.07.2008
22:00-Orange-JAY-Z


Och såhär blev den alltså. Jay-Z missar jag ju, åker hem på söndag eftermiddag. Sen lär ju en hel del falla bort, och annat komma till. Brukar vara så.

Igår var jag och Katta, helt själva omg!, och såg Sex and the City. Det var väldigt romantiskt. Jag tyckte filmen var bra, svårt att följa upp en serie liksom. Fast jag hoppas att det inte blir någon efterföljare, enough is enough. (Filmrecensent=framtida yrke?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0