Today is the tomorrow I was so worried about yesterday, mhm.

Igår gjorde jag och Cissi stan, vi grundade med lite leftovers från hennes studentmottagning hemma i min våning  och sen satt vi på Snaps och tjattrade. Sen skulle vi få sällskap av ett par filmregissörer, visst låter det bra?, men de var too cool for school så vi fick bege oss hem i stället. OCH VETU vi lämnade två nästan fulla öl när vi gick, var är världen på väg?!

Jag tonade håret igår också, och lyckades färga valda delar av panna och axlar. Det ser ut som åldersfläckar, en liten preview påhur jag kommer se ut som gammal.
image5

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-03 @ 12:05:56
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0