ROSKILDE <3

  • oj

    oj oj oj

    vilken äckligt grym festival!

    Jag vet inte ens var jag ska börja, vi tar det i punkter:
  • Jag är en panter
  • Vi har lärt oss nyttiga spanska meningar, typ "fuck your mother" o.dyl., från ett band
  • Vi har blivit kräftor i solen
  • Vi har inte duschat
  • Vi har tagit av oss kläderna på konserterna
  • Vi har supit ner oss på Roskildes fair trade vhide vin
  • Vi har däckat pga tequilashots
  • ...och blivit hemburen till campet av en lillebrorsa årgång 91
  • Jag har blivit lite störd av att bo i ett camp med 98% killar
  • ...och hamnat i slagsmål och insett att det var ju rätt kul!
  • Vi har byggt en ko, Rosa, som tragisk nog blev slaktad en mörk kväll
  • Vi har haft modevisning, och poängsättning av oskyldiga förbipasserande
  • Jag har sett alldeles för många snoppar (inget snusk!), inga hämningar
  • Jag har sovit 2 pers i en sovsäck, inte att rekommendera
  • Jag har blivit ihoptejpad med en pojke på en säng och runtburen på hela campingen
  • Jag har upptäckt fantastiska band
  • Jag har suttit på axlarna över ett dansade hav av människor på SMK
  • Jag har tagit en trip till Köpenhamn och Christiania

...jag har aldrig haft så kul i hela mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0