Spell it out: F E K K E

Yes!

Jag ska inte alls jobba i helgen, jag ska bara chilla och supa och det kommer bli sååå nice!

Efter jobbet ska jag susa hem och göra mig söt till oigenkännlighet, jag ska till och med raka benen! Seeeen ska jag möta Stoffe i Gullmars för en gemensam färd ut i de norra förorterna där vi ska tatta middag hemma hos henne. Citat "för det är alltid god mat på fredagar och då sparar vi pengar..." Pengar som frikostigt kommer spenderas på drinkar senare under kvällen.

Låter det bra eller bra?!

Lördagen kommer med största sannolikhet spenderas ute i Saltis i sällskap av "alla", enligt Adam som bjöd mig. Förhoppningsvis käkar jag ett par-tre kräftor, en bit penriche med vitlöksbonjour och dricker kopiösa mängder alkohol....  I like!

Söndagen slutar förhoppningsvis på F12 där Eric Prydz spelar, om jag nu tar mig dit... har ju en historia av misslyckande där aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0