Morgonrundan

Då var morgonrundan avklarad. Klockan är 10:00 och jag har avverkat alla mina favoritbloggar. Först en sväng in på Elin Klings blogg, sen till Linn Gustafssons, vidare till stureplan.se där Hibbs, Smeten och kanske Sofies och Fornis snabbt läses. Över till 1000apor där jag läser Klaras, Calles och Alex bloggar. Kanske tittar in på någon av de andra om de ser spännande ut. Sist men inte minst blir det finest.se där jag kollar in vad Katrin Schulman har haft för sig.
Färdig.
Jag vet inte riktigt vad jag ska roa mig med fram till 11:30 då det är lunch, men det löser sig nog. Jag har hopp.

Eftermiddagen bjuder vanligtvis på en ny runda med bloggarna, lite nyhetsuppdatering på aftonbladet och ibland är jag lite wild'n'crazy och kollar in nya bloggar, spelar harpan och ser vad nytt som hänt på facebook.

Jag har ett hårt jobb och ett hårt liv.


Gjorde ett bildsök på "hard work" på google, och den här bilden dök upp. Jag begrundade det ett slag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0