Myrans pizzeria

Jag bor ovanpå en pizzeria, men tro det eller ej äter jag nästan aldrig pizza. Jag äter enbart pizza när jag är extremt miserabel, typ väldigt bakfull eller sjuk. Detta inträffar knappt en gång i månaden. (Resten av tiden är jag fabulous.)

Som ni förstår är jag alltid rätt sjavig när jag handlar på min pizzeria, det är inte direkt någon babe som glider in.
Därför vill jag tillägna detta inlägg till pojkarna som arbetar Myran.

Alla gånger jag handlat där, med ett undantag, har jag kallats för damen, fått flirtiga blinkningar och extra pålägg. En gång kom jag till och med dit efter stängning och då satte dem på pizzaugnen igen, bara för min skull! När man ska gå hem med maten gastar dem alltid trevlig kväll och smaklig måltid och kom hit igen och så vidare och såvidare så att det nästan susar om öronen. Enda gången detta inte inträffade var när jag kom dit i sällskap av en man, då möttes jag av äcklig pizza och tjuriga servitörer. Ett bevis för hur mycket de älskar mig.

En eloge till Myrans pizzeria för att de alltid behandlar mig som om jag vore gjord av guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0