IDIOTO!

WHYYYYYY?!

Varför måste jag vara så töntig? ..varför kan jag inte få vara cool bara en enda dag..?

Jag har på senaste tiden regraderat till en liten skolflicka som rodnar och skruvar på sig i, ja i princip, alla situationer. Så fort det blir lite jobbigt blir jag rudolf all over the face. KUL. Jamen verkligen. Det hade varit okej om jag var liten, söt och med långa blonda flätor (och yngre ja). Nu ser jag ju bara efterbliven ut, helt socialt inkompetent.

Jag har väl aldrig rodnat förut?!

..jag kanske har cancer?
..jag kanske dör om tre månader?
..jag kanske har den där blodsjukdomen som den ryska tsarfamiljen hade?

Det bästa av allt är att det jobbar en sjukt snygg kille här, och att så fort han är i närheten blir jag helt handlingsförlamad, panikslagen inför utsikten att jag kommer rodna och börjar mumla obegripligt.

Jävlar, jag vet hur man gör ett slående intryck!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0