Ett hårresande öde!

Katta loggade in på MSN, till min lycka!
linn=jag
En superhjälte för dig=Katta=Kenttönt

Det hela började ganska lugnt och sansat


linn säger: HEJ
linn säger: hej
linn säger: j hej
linn säger: hej hej hej
En superhjälte för dig säger: alllåååååååå

Katta färgar sitt hår, IGEN.

En superhjälte för dig säger: jag håller på å tonar frissen
linn säger: igen?!

Efter detta börjar saker och ting gå käpprätt

En superhjälte för dig säger: ...nu ska jag tvätta ur det
En superhjälte för dig säger: ...trodde jag...

Tumult utbryter

En superhjälte för dig säger: VI HAR INGET VATTEN I KRANEN!!!
linn säger: HAHAHAH
En superhjälte för dig säger: PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANIK!
En superhjälte för dig säger: DE KLIIIIIIAR!

Jag försöker ge råd, och lyckas samtidigt antyda att paret Carlsson-Schönherr är smygalkoholister

linn säger: skölj ur med vin eller nått
linn säger: brukar ni ju ha hemma

Råden till trots, tjatar Katta på om sitt hår. Jag börjar smäda istället

En superhjälte för dig säger: JAG ÄR UPPRÖRD!
linn säger: skulle jag med vara
linn säger: om mitt hår frättes sönder
linn säger: hehe
linn säger: FRÄTA
linn säger: smaka på ordet
linn säger: ditt hår kommer att fräta, ingen mer fläta
linn säger: ...för dig!

Sen började vattnet fungera igen, tråkigt nog. Så Katta får behålla håret. Jag ska syna det noga dock, när vi drinkar på Humlan i eftermiddag. Hur full kommer jag vara på bussen till Norrtälje ikväll?!



Kommentarer
Postat av: Kattipatti

viktigta grejer juh! håret är huvudsaken! hahahahahahha

2008-05-30 @ 11:08:00
URL: http://kattipatti.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hoppas du får en riktigt bra dag i dag, och en välfigt bra helg =)

2008-05-30 @ 11:15:07
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0